Obchodní podmínky a GDPR

Tyto obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů, platné a účinné od 19. 2. 2025, upravují práva a povinnosti dvou smluvních stran, tj. provozovatele a uživatele, vyplývající z jejich vzájemné spolupráce, součástí těchto OP je i úprava ochrany osobních údajů uživatelů.

I. Obecné ustanovení

  1. Pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí:
    1. Provozovatel: coalsoft s.r.o., Koliště 1912/13, 602 00 Brno-střed-Černá Pole, IČO: 07733259, DIČ: CZ07733259, email: coalbrain@coalsoft.cz, který provozuje tyto webové stránky (dále jen jako „Provozovatel“).
    2. Webové stránky: URL adresa www.coalbrain.cz (dále jen jako „Webové stránky“ nebo „Web“).
    3. Uživatel: Osoba, která využívá služeb provozovatele, ať je registrovaná, či nikoliv (dále jen jako „Uživatel“).
    4. Předmět smlouvy: Poskytování služeb ve formě edukativních kurzů, workshopů, přednášek či odborných konzultací (dále jen jako „Služba“ nebo „Služby“).
    5. Smluvní vztah: Jakýkoli vztah mezi Uživatelem a Provozovatelem, vyplývající ze vzájemné spolupráce, řídící se těmito obchodními podmínkami (dále jen jako „Smluvní vztah“ nebo „Smluvní strany“).
  2. Tyto obchodní podmínky mají přednost před jakýmikoliv jinými obchodními podmínkami a jsou nedílnou součástí smluvního vztahu.
  3. Tyto obchodní podmínky se vztahují výhradně na kurzy uvedené na podstránce www.coalbrain.cz/nabidka-kurzu, které je možné rezervovat a uhradit prostřednictvím systému na stránce www.coalbrain.cz/rezervace. Na individuálně sjednávané vzdělávací služby pro firemní zákazníky uvedené na podstránce „Ceník vzdělávacích služeb“ (https://coalbrain.cz/cenik-vzdelavacich-sluzeb/) se tyto podmínky nevztahují.
  4. Provozovatel může znění obchodních podmínek měnit či doplňovat. Změny neovlivňují práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozí verze podmínek.

II. Proces objednávky a platba

  1. Objednávka služby
    1. Uživatel si na Webové stránce coalbrain vybere požadovanou Službu a přidá ji do objednávky.
    2. Před dokončením objednávky je Uživatel povinen vyplnit požadované údaje: jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo a fakturační adresu (je-li požadována).
    3. Po vyplnění všech potřebných údajů je Uživatel přesměrován na platební bránu, kde dokončí platbu.
  2. Platba a potvrzení objednávky
    1. Úhrada objednávky probíhá prostřednictvím platební brány PayU, která podporuje Apple Pay, Google Pay, platební kartu a rychlý bankovní převod.
    2. Po úspěšném dokončení platby obdrží Uživatel potvrzení objednávky na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.
    3. Uživatel bere na vědomí, že platba je podmínkou pro účast ve Službě.
  3. Podmínky účasti
    1. Služby nabízené Provozovatelem jsou určeny osobám starším 18 let, pokud není u konkrétní Služby uvedeno jinak.
    2. Uživatel je povinen uvádět pravdivé a úplné údaje. V případě uvedení nesprávných údajů nenese Provozovatel odpovědnost za jakékoli komplikace spojené s doručením potvrzení objednávky či jinou komunikací.
    3. V případě technických problémů nebo neúspěšné platby může Uživatel kontaktovat podporu Provozovatele.

III. Ceny a objednání služeb

  1. Ceny služeb
    1. Informace o nabízených Službách, včetně jejich aktuálních cen, jsou uvedeny na Webových stránkách Provozovatele.
    2. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH, jelikož Provozovatel je plátcem DPH.
    3. Cena každé Služby je konečná, pokud není výslovně uvedeno jinak (např. pokud je cena závislá na individuální nabídce nebo rozsahu Služeb).
  2. Objednávka a platba
    1. Uživatel zadává osobní a platební údaje v rámci objednávkového formuláře. Po vyplnění je přesměrován na platební bránu, kde dokončí platbu prostřednictvím dostupných metod (Apple Pay, Google Pay, platební karta, rychlý bankovní převod).
    2. Po úspěšné platbě obdrží Uživatel potvrzení objednávky na zadanou e-mailovou adresu.
    3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Uživatelem vzniká doručením potvrzení objednávky (akceptací), jež je Provozovatelem zasláno elektronickou poštou.
  3. Další podmínky objednávky
    1. Přesný vzhled objednávkového formuláře se může lišit v závislosti na typu zařízení a internetovém prohlížeči.
    2. Pokud Uživatel neobdrží potvrzení objednávky do několika hodin po provedení platby, je povinen kontaktovat Provozovatele.

IV. Platební podmínky

  1. Způsob platby
    1. Úhrada Služeb probíhá vždy před jejich poskytnutím.
    2. Uživatel může k úhradě Služeb využít pouze bezhotovostní online platbu prostřednictvím platební brány PayU, která umožňuje následující platební metody:
      • Apple Pay,
      • Google Pay,
      • Platební karta (Visa, Mastercard),
      • Rychlý bankovní převod.
  2. Podmínky platby
    1. Platba probíhá v souladu s podmínkami platební brány PayU.
    2. Po úspěšném dokončení platby obdrží Uživatel potvrzení na zadanou e-mailovou adresu.
    3. Bez úspěšné platby není možné Službu využít.
  3. Daňové doklady
    1. Provozovatel, jako plátce DPH, vystaví Uživateli daňový doklad/fakturu na základě provedené platby.
    2. Faktura bude doručena elektronicky na e-mail uvedený při objednávce.

V. Nabízené služby

  1. Charakter a dostupnost služeb
    1. Provozovatel nabízí Služby zaměřené na oblast umělé inteligence a souvisejících témat.
    2. Služby mohou mít formu živé výuky, před-nahraného online kurzu, konzultace či poskytnutí digitálního obsahu.
    3. Detailní popis každé Služby, včetně její náplně, délky trvání a ceny, je vždy uveden na webových stránkách Provozovatele.
    4. Všechny Služby mají předem stanovený termín a čas konání, které jsou uvedeny na stránce www.coalbrain.cz/nabidka-kurzu nebo přímo v rezervačním systému na www.coalbrain.cz/rezervace. Individuální domluva jiného termínu ze strany Uživatele není možná.
    5. Přístup ke Službám je Uživateli umožněn dle podmínek uvedených u konkrétní Služby (např. online přístup po určitou dobu, účast na živém workshopu apod.).
  2. Jednorázová platba a přístup ke službám
    1. Objednávka Služby je závazná po úspěšném dokončení platby.
    2. Platba za jednotlivé Služby je jednorázová, bez jakéhokoli automatického obnovení.
    3. Po úspěšné platbě obdrží Uživatel potřebné informace o přístupu ke Službě na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Právo na odstoupení
    1. Uživatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od provedení platby bez udání důvodu.
    2. Pro odstoupení od smlouvy je nutné, aby Uživatel zaslal žádost o zrušení objednávky na kontaktní e-mail Provozovatele.
    3. Vrácení částky se řídí podmínkami uvedenými v odstavci B) tohoto článku.
  2. Podmínky zrušení účasti na kurzu, školení nebo workshopu
    1. Pokud Uživatel zruší svoji účast:
      • Nejpozději 14 dní před konáním – vráceno bude 75 % celkové ceny.
      • Nejpozději 7 dní před konáním – vráceno bude 50 % celkové ceny.
      • Nejpozději 3 dny před konáním – vráceno bude 25 % celkové ceny.
      • Méně než 3 dny před konáním – částka se nevrací.
    2. Tato pravidla se vztahují jak na fyzické, tak na online akce.
  3. Vymezení plnění služby
    1. Služba je považována za poskytnutou okamžikem konání Služby, a to buď online prostřednictvím platforem Microsoft Teams, Google Meet nebo jiných konferenčních služeb, či fyzicky na místě uvedeném v podrobných informacích Služby.
  4. Vrácení peněz
    1. Provozovatel vrací finanční prostředky automaticky přes platební bránu PayU, nebo na bankovní účet Uživatele.
    2. Peníze budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení žádosti o vrácení.
  5. Možnost změny termínu ze strany provozovatele
    1. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit termín Služby v případě nemoci lektora či školitele nebo jiných neočekávaných provozních důvodů.
    2. V takovém případě bude Uživatel neprodleně informován a bude mu nabídnut nový termín nebo možnost vrácení celé uhrazené částky.

VII. Vzájemná práva a povinnosti

  1. Odpovědnost provozovatele za obsah služeb
    1. Služby nabízené Provozovatelem jsou založeny na odborných poznatcích, aktuálních trendech a analýzách v oblasti umělé inteligence. Přesto nelze garantovat konkrétní výsledky získané Uživateli, protože jejich uplatnění závisí na individuálních faktorech, jako jsou předchozí znalosti, zkušenosti, aplikace nabytých informací v praxi i velmi rychlé technické a etické obměně.
    2. Poskytované Služby mají tedy informační a vzdělávací charakter, nikoliv garanční.
  2. Ochrana obsahu a právní omezení
    1. Veškeré materiály, informace, prezentace či záznamy poskytované v rámci Služeb jsou určeny výhradně pro osobní potřebu Uživatele.
    2. Není dovoleno jejich další šíření, zpřístupňování třetím osobám, kopírování, nahrávání nebo jiné formy sdílení bez výslovného písemného souhlasu Provozovatele.
    3. Uživatel není oprávněn přenechat účast na Službě jiné osobě bez předchozí domluvy s Provozovatelem.
  3. Porušení podmínek a smluvní pokuta
    1. V případě porušení povinností uvedených v tomto článku, zejména neoprávněného šíření obsahu nebo poskytnutí přístupu třetím osobám, je Uživatel povinen zaplatit Provozovateli smluvní pokutu ve výši 300 000 Kč za každý případ porušení.
    2. Uhrazení smluvní pokuty nemá vliv na právo Provozovatele domáhat se náhrady případné vzniklé škody.
  4. Chování smluvních stran a důsledky nevhodného jednání
    1. Smluvní strany jsou povinny v rámci poskytování a využívání Služby zachovávat slušné chování a jednat profesionálně s respektem k druhé straně.
    2. V případě nevhodného, urážlivého či agresivního vyjadřování v rámci on-line i off-line interakcí (např. na sociálních sítích, v e-mailech nebo v diskuzích) si Provozovatel vyhrazuje právo odmítnout poskytování Služeb bez nároku na vrácení uhrazené částky. Stejně tak má Uživatel právo oznámit nevhodné jednání ze strany Provozovatele, které bude řešeno dle platných právních předpisů.

VIII. Způsob komunikace

  1. Elektronická komunikace
    1. Veškerá komunikace mezi Provozovatelem a Uživatelem probíhá primárně elektronickou poštou.
    2. Uživatel doručuje Provozovateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách či na jinou e-mailovou adresu s doménou coalbrain.cz.
    3. Provozovatel komunikuje s Uživatelem prostřednictvím e-mailové adresy, kterou Uživatel uvedl při objednávce Služby.
  2. Náklady na komunikaci
    1. Uživatel si hradí veškeré náklady spojené s použitím komunikačních prostředků na dálku (např. internetové připojení, telefonní hovory) sám.

IX. Ochrana osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů
    1. Provozovatel nakládá s osobními údaji Uživatelů v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „Nařízení GDPR“).
    2. Uživatel při objednávce Služby poskytuje Provozovateli své jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo a případně fakturační údaje. Tyto údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a poskytnutí Služby.
    3. Osobní údaje Uživatele jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro splnění zákonných povinností Provozovatele, případně do odvolání souhlasu Uživatelem.
  2. Marketingová komunikace
    1. Odesláním objednávky Uživatel automaticky souhlasí se zasíláním e-mailových zpráv souvisejících s nabídkou kurzů, workshopů, přednášek a dalších marketingových sdělení Provozovatele.
    2. Tento souhlas lze kdykoli odvolat, a to kliknutím na odhlašovací odkaz v kterémkoli zaslaném e-mailu nebo kontaktováním Provozovatele na e-mailové adrese uvedené v těchto obchodních podmínkách.
  3. Dodržování právních předpisů
    1. Provozovatel se při zpracování osobních údajů řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 480/2004 Sb., o některých Službách informační společnosti.
    2. Osobní údaje Uživatelů nejsou bez jejich souhlasu předávány třetím stranám, s výjimkou případů, kdy je to nutné pro realizaci objednávky (např. platební brána PayU).

X. Reklamační řád

    Právo na reklamaci

    Uživatel má právo reklamovat Službu v případě, že:

    1. neproběhla v souladu s popisem uvedeným na Webových stránkách nebo v propagačních materiálech,
    2. lektor nedodržel stanovený program nebo nebyla dodržena odpovídající kvalita výuky,
    3. došlo k technickým problémům, které znemožnily účast na online Službě,
    4. z jiného závažného důvodu nebyl Uživatel spokojen s kvalitou poskytnuté Služby.

    Postup při uplatnění reklamace

    Reklamaci je nutné uplatnit písemně, a to buď:

    • e-mailem na adresu coalbrain@coalsoft.cz, nebo
    • doporučeným dopisem na adresu sídla Provozovatele uvedeného v těchto obchodních podmínkách.

    Reklamace musí obsahovat:

    1. jméno a příjmení Uživatele,
    2. kontaktní údaje (e-mail, telefon),
    3. název Služby a datum jejího konání,
    4. popis reklamovaného problému,
    5. požadovaný způsob vyřízení reklamace (např. vrácení části úhrady, nabídka náhradního termínu apod.).

    Provozovatel se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího doručení. O výsledku reklamace bude Uživatel informován písemně, zpravidla prostřednictvím e-mailu.

    Způsoby vyřízení reklamace

    V případě oprávněné reklamace má Uživatel právo zejména na:

    • vrácení poměrné části ceny Služby,
    • nabídku náhradního kurzu v jiném termínu,
    • slevu na další Službu,
    • jinou kompenzaci po vzájemné dohodě.

    V případě neoprávněné reklamace bude reklamace zamítnuta.

    Mimosoudní řešení sporů

    Pokud nedojde k dohodě mezi Uživatelem a Provozovatelem, má Uživatel – jako spotřebitel – právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).

    XI. Závěrečná ustanovení

    1. Platnost a účinnost obchodních podmínek
      1. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 19. 2. 2025.
      2. Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli upravit nebo doplnit, přičemž změny budou zveřejněny na webových stránkách Provozovatele.
      3. Pro Uživatele jsou závazné obchodní podmínky platné a účinné v okamžiku uzavření smlouvy.
    2. Řešení sporů
      1. Veškeré spory vzniklé mezi Provozovatelem a Uživatelem budou řešeny přednostně smírnou cestou.
      2. Pokud nedojde k dohodě, jsou spory řešeny příslušným soudem České republiky dle platného právního řádu.
      3. Uživatel, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
    3. Rozhodné právo
      1. Právní vztahy mezi Provozovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
      2. Pokud některé ustanovení těchto obchodních podmínek bude neplatné nebo neúčinné, nedotýká se to platnosti zbývajících ustanovení.
    4. Kontaktní údaje provozovatele
      • Provozovatel: coalsoft s.r.o.
      • Sídlo: Koliště 1912/13, 602 00 Brno-střed-Černá Pole
      • IČO: 07733259
      • DIČ: CZ07733259
      • E-mail: coalbrain@coalsoft.cz
      • Webové stránky: www.coalbrain.cz